Monday 29 October 2012

Konferensi ICNACS di Hotel Istana

 Ni waktu konferensi ICNACS di Hotel Istana. Nama je Hotel Istana, tapi tak le berapa cantik sangat luar dan dalam. Biasa-biasa je. Cuma harga dia memang bombastik. Mahal giler. Ni chandelier dalam main hall. Breakfast hotel tak la sedap sangat. biasa-biasa je. Tak sesedap breakfast dkt Crowne Hotel.  Aku kasi rating breakfast 4/10.
 Ni dinner time. Semua muka nampak ceria. Expectation, memang tinggi, tapi outcome tak berapa menarik. Dinner tak berapa best dan menyelerakan. Rating 4/10. nasib baik menang cabutan bertuah.
 Ada persembahan tarian tradisional. Tak ingat ni budak sekolah perform ke penari kebudayaan.
 Nasi beriyani dan menu-menu yang ada.

Ni katil bilik. Karpet bilik agak berbau kepam, air dilantai bilik air bertakung. Aku memang geli sikit kalau ada air bertakung ni. Tv pun masih guna TV CRT 30inci. Haha. ingatkan TV ni dah pupus. Sekuriti di memang biadap nak mampus. memang dari segi hospitaliti aku kasi 2/10. Overal 3/10. aku pun tak tau macamana kerajaan boleh kasi rating hotel ni 4 bintang. kalau aku, kasi taik bintang je. Anyway, event berjalan dengan bagus. Bravo

No comments:

Post a Comment